Logo firmowe

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie lub natknęli się na jakąś stronę internetową. Logo musi być proste, łatwe do zapamiętania, proste do odwzorowania na papierze wręcz bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być też dopasowane charakterystyką do jej działalności.



Jeżeli firma para się czymś związanym z naturą, to najlepiej, aby było zielone lub żółte. Jeśli para się sprzedażą produktów luksusowych, warto zastosować złotą lub czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest sporo. Projektowanie logo może wytworzyć specjalista grafik, niemniej jednak najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różnorakie rozwiązania. Następnie grafik wyłącznie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. W większości przypadków inne osoby, nawet niezwiązane bezpośrednio z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które dobrze sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Niewątpliwie warto przygotować wiele logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wtedy to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i w razie potrzeby wskażą elementy, które są według nich niespójne. To rzeczywiście wiele pomaga i warto w takiej sytuacji pamiętać o tym, że przygotowanie logotypów nie powinno przenigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie posiadać wystarczającej wiedzy, by utworzyć coś, co będzie realnie unikatowe i co zachwyci ludzi. Sporo osób jednak może utworzyć prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Polecam: zobacz stronę.